fredag den 2. oktober 2009

Dave Matthews Band: Big Whiskey & the GrooGrux King



År: 2009
Land: USA
Genre: Alternative Rock

Det er længe siden, jeg har beskæftiget mig med DMB, som dog har det enestående album Before These Crowded Streets på samvittigheden, som, hvis ikke I er bekendt med det, skylder det en rolig aften med tændt stearinlys og husets vin. Jeg havde min tvivl om, hvorvidt de stadig havde noget at byde på, og det synes jeg til tider er tilfældet. Shake Me Like a Monkey er et glimrende og medrivende nummer. Funny the Way it is har også sine kvaliteter, og generelt er de bedst på denne skive, når der sker noget. Skivens kvalitet som helhed svinger noget, for der er småtrivielle numre som fyld desværre. Ikke desto mindre er der enkelte lytteværdige skæringer, som gør albummet hæderligt.

ßßß(ß)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar